Dels quatre grans bancs espanyols, de moment, només Caixabank s'ha afegit als avals de l'Ibavi
Els nous avals del Govern central són molt similars als del Govern balear, recorden les immobiliàries, tant en el percentatge avalat de fins al 20% de la hipoteca com en el fet que s’adrecen especialment a joves amb rendes mitjanes.
“La mesura ens sembla una idea fenomenal, però en la pràctica falla l’execució. No és atractiu per a les entitats bancàries”, diu Hans Lenz, president d’ABINI.
Dels quatre grans bancs espanyols, de moment, només Caixabank s’ha afegit als avals de l’Ibavi. Alguna entitat ha declinat fer-ho, perquè considera que el Govern controla excessivament la tramitació de les hipoteques. La mateixa crítica fan sobre els 20.000 habitatges promesos per Pedro Sánchez en terrenys del Ministeri de Defensa.
Així mateix, com s’ha vist als terrenys de Son Busquets, a Palma, cal passar, asseguren, de la teoria a la pràctica.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata