Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

El president de l'APB insisteix que el tribut s'aplica per obligació legal i per no crear greuges entre empreses
Centenars d’empreses de reparació de vaixells que operen als ports balears de titularitat estatal respiren, després que ahir, en el darrer moment, l’Autoritat Portuària de les Balears (APB) acceptés un recurs presentat per 70 empresaris, per tal deixar en suspens durant 6 mesos la nova taxa a les empreses que reparen embarcacions. Representa entre un 1,5 i un 2,5 per cent de la facturació anual.
Calculen que pot representar uns 30.000 euros anuals per a una empresa mitjana del sector. Estava previst que entrés en vigor el primer de gener, i ara s’ajorna fins al primer de juliol. Critiquen que el tribut castiga les petites i mitjanes empreses i que no s’ha aclarit a on es destinarà la recaptació.
La CAEB i la Cambra de Comerç de Mallorca, membres del consell d’administració de l’APB que van votar a favor de la seva implatació perquè és d’obligat compliment, han donat suport al sector per aconseguir la moratòria. També la PIMEM considera positiu que la taxa s’hagi replantejat.
L’Autoritat Portuària insisteix que la nova taxa s’ha imposat per obligació legal i per no perjudicar empreses que sí que paguen la taxa arreu d’Espanya.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix