L’edifici incendiat a Magaluf quedarà precintat almenys fins dilluns
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
Reclama "despolititzar la protecció de la mar" i critica les administracions per no assumir les seves responsabilitats
179
La nova Federació d’Associacions i Activitats Nàutiques per a Temes Mediambientals, FanMed, agrupa bona part del sector nàutic balear. Està integrada per deu entitats que representen clubs nàutics, navegants, pesca recreativa, esport i empreses del sector, entre d’altres.
FanMed reclama “despolititzar la protecció de la mar” i donar més protagonisme als científics. Critiquen les administracions perquè, segons creuen, “carreguen sobre els ciutadans la responsabilitat de les amenaces mediambientals”, però no assumeixen les seves negligències.
Volen tenir més protagonisme en les accions de protecció del litoral i potenciar el paper d’organismes científics com l’Institut Oceanogràfic, l’IMEDEA o el SOCIB.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
Es bastirà una nova fàbrica de productes lactis