Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Reclama "despolititzar la protecció de la mar" i critica les administracions per no assumir les seves responsabilitats
97
La nova Federació d’Associacions i Activitats Nàutiques per a Temes Mediambientals, FanMed, agrupa bona part del sector nàutic balear. Està integrada per deu entitats que representen clubs nàutics, navegants, pesca recreativa, esport i empreses del sector, entre d’altres.
FanMed reclama “despolititzar la protecció de la mar” i donar més protagonisme als científics. Critiquen les administracions perquè, segons creuen, “carreguen sobre els ciutadans la responsabilitat de les amenaces mediambientals”, però no assumeixen les seves negligències.
Volen tenir més protagonisme en les accions de protecció del litoral i potenciar el paper d’organismes científics com l’Institut Oceanogràfic, l’IMEDEA o el SOCIB.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa