Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

El desembre va augmentar un 2,2 % a les Illes, mentre que la mitjana nacional va créixer un 5%
Foto d'arxiu.
14El sector serveis a Balears va augmentar un 2,2 % el passat desembre, mentre que la mitjana nacional va créixer un 5%, segons els Indicadors d’Activitat del Sector Serveis (IASS) publicats aquest divendres per l’Institut Nacional d’Estadística. Així, les Illes varen acumular un creixement mitjà de l’1,3% el 2019 i foren, en el darrer mes de l’any, la quarta comunitat a la cua, per davant de Castella La Manxa, La Rioja i Astúries.
Pel que fa al personal ocupat, es va registrar una taxa mitjana de l’1,7%. Per mesos, l’ocupació va caure un 6% a les Illes, mentre que la mitjana nacional va registrar una caiguda del 0,3 %.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
Molts dels llibres que triomfen romantitzen les relacions tòxiques i el maltractament psicològic