Un iot de 64 metres d’eslora encalla a una seca des Pujols, a Formentera
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament

Les exportacions de les Balears als Estats Units només són el 0,8% del total
A partir d’aquest dissabte, tots els productes fabricats a les Balears que es vulguin vendre als Estats Units hauran de pagar un aranzel del 10%. I, a partir de dimecres, el sobrepreu es duplica, fins al 20%. Sobre l’impacte que pot tenir al turisme, el Govern diu que el sector està expectant.
Ara per ara, els mercats han registrat una nova jornada marcada per la inestabilitat i fortes pèrdues. Els analistes no veuen la llum a la fi del túnel. Més que els aranzels en si mateixos, el que pot perjudicar a mitjà termini la inversió és l’estil de governar de Trump.
A les Illes, tot hi ha que empreses que ja han expressat preocupació, les exportacions als Estats Units només suposen un 0,8% del total. N’importam bastant més, però tampoc és el proveïdor principal. Davant aquesta nova situació, el principal consell és diversificar la cartera de clients i cercar nous mercats o consolidar els ja existents. I, com sol passar en moments de gran inestabilitat cal estar ben atents perquè sempre pot sorgir una gran oportunitat
Per ara, els sectors més afectats, han estat el tecnològic i el de l’automòbil. Amb tot, en un context tan volàtil com l’actual tot pot canviar d’un dia per l’altre.
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions
Els protocols festius inclouen un règim sancionador que defineix les infraccions