Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Aquests viatges són claus per allargar la temporada i suposen entre un 20 i un 25 % dels ingressos d'emplaçaments turístics
El sector de l’oferta complementària segueix expectant a les negociacions dels hotelers pel preu de les places de l’Imserso, que podria deixar centenars d’autònoms i de negocis sense una important font d’ingressos. És el cas, per exemple, dels guies turístics, autònoms contractats pels turoperadors als quals, en alguns casos, aquests viatges els suposen el 60 % d’ingressos d’un any.
La gent gran és una consumidora important de producte primari i artesanal de Menorca. Per a la productora de formatge de Subaida, aquests turistes suposen un 25 % del seu total de vendes i poder allargar la temporada i mantenir 5 treballadors en plantilla.
Un altre emplaçament molt visitat per l’Imserso és la fortalesa de la Mola, la qual rep 8.000 visitants d’aquest grup durant l’any i que suposen el 20 % dels seus ingressos. Per a alguns d’ells, que van fer el servei militar a l’illa, es tracta d’un lloc molt especial que no podrien visitar si no fos per aquests viatges.
La fortalesa és el monument de gestió privada de Menorca que més temps obre durant l’any i que, sense l’Imserso, hauria de tancar alguns mesos, ocasionant que els tres treballadors fixos discontinus comencessin la temporada més tard.
Iago Negueruela demana al Govern central que revisi els preus dels viatges de l’Imserso a les Illes
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors
Segons fonts de la Policia Nacional, planejava un atemptat de gran envergadura a Espanya