Una parròquia de Palma acull famílies que han quedat sense sostre
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
Els empresaris preveuen que, amb una temporada tan curta, molts negocis no podran sobreviure a l'hivern i hauran de tancar
Cop letal al turisme de les Illes. És la valoració de les patronals del sector, que ja donen la temporada per perduda després de la decisió del Govern alemany d’incloure Espanya, incloses les Balears, a la llista de països als quals recomanen no viatjar.
La presidenta dels hotelers de Mallorca, Maria Frontera, assegura que el sector turístic ha fet la feina correctament, ja que “gairebé no hi ha contagis entre els turistes” i afegeix que el repunt de contagis està motivat perquè “no hi ha hagut la mateixa conscienciació per part d’alguns col·lectius locals”.
Bars i restaurants també notaran el cop de la decisió alemanya. Les patronals lamenten que així no es pot vendre que Mallorca és una destinació segura. Per aquest motius, els empresaris preveuen que, amb una temporada tan curta, molts negocis no podran sobreviure a l’hivern i hauran de tancar per sempre més.
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents
Una quinzena de persones compartiran sopar i companyia amb aquesta iniciativa solidària