Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Red Eléctrica completarà la cartografia marina l'any que ve i el Ministeri és optimista amb la possibilitat d'avançar la data
El Ministeri de Transició energètica obre la porta a avançar la construcció del segon enllaç elèctric submarí entre Menorca i Mallorca, que està prevista per més enllà del 2026. Aquesta possibilitat s’ha debatut en la reunió mantinguda entre el Ministeri, el Consell de Menorca i l’Ajuntament de Ciutadella.
Per agilitzar la nova infraestructura, Red elèctrica deixarà enllestits, l’any que ve, els estudis mediambientals d’aquest segon cable de subministrament elèctric. Invertirà 800 mil euros per completar la cartografia marina iniciada enguany, que s’afegeixen als 3 milions ja invertits.
El nou cable ha de reforçar el sistema donant més seguretat al subministrament elèctric de l’illa. Alhora permetria també exportar l’energia generada a Menorca.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061