La borrasca Samuel deixa 36 incidents a Menorca
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
El número dos de la Guàrdia Civil a Catalunya, Daniel Baena, apunta a Trapero com a figura imprescindible per a l’estratègia independentista.
Baena, que va actuar com a secretari dels atestats realitzats per l’institut armat a la seva investigació contra el referèndum, ha declarat avui davant el Tribunal Suprem a la 31ena trenta-unena sessió del judici del procés.
Segons el comandant, hi havia molta hostilitat envers la benemèrita i ha explicat diferents episodis d’assetjament viscuts a quarters catalans.
El judici continuarà aquesta setmana amb el testimoni de devers 60 policies nacionals de les Unitats d’Intervenció Policial que actuaren el primer d’octubre
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle
Menorca roman incomunicada per via marítima
Més de 16.000 participants a totes les Illes Balears