Espanya, finalista del Mundial
Després de guanyar a França 0-2, lluitarà pel seu setè gran trofeu d'una cita internacional de seleccions
El número dos de la Guàrdia Civil a Catalunya, Daniel Baena, apunta a Trapero com a figura imprescindible per a l’estratègia independentista.
Baena, que va actuar com a secretari dels atestats realitzats per l’institut armat a la seva investigació contra el referèndum, ha declarat avui davant el Tribunal Suprem a la 31ena trenta-unena sessió del judici del procés.
Segons el comandant, hi havia molta hostilitat envers la benemèrita i ha explicat diferents episodis d’assetjament viscuts a quarters catalans.
El judici continuarà aquesta setmana amb el testimoni de devers 60 policies nacionals de les Unitats d’Intervenció Policial que actuaren el primer d’octubre
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Després de guanyar a França 0-2, lluitarà pel seu setè gran trofeu d'una cita internacional de seleccions
Els darrers anys ha ajudat a sortir del carrer vint-i-dues persones
Posa en marxa un projecte que posa en valor la cabra menorquina i el seu potencial en la prevenció d'incendis forestals