Logo IB3N
X

El segrest d’una persona a un pis d’Alfons el Magnànim de Palma sorprèn als veïnats de la zona

Durant tres dies, el pressumpte agressor només deixava sortir la víctima per anar a treure doblers als caixer automàtic

02/03/2018

El segrest d’una persona a un pis d’Alfons el Magnànim de Palma sorprèn als veïnats de la zona

187

El Carrer Alfons el Magnànim de Palma torna a la normalitat després el segrest d’un home de 42 anys, a mans d’un conegut seu, de 32. Segons la Guàrdia Civil, el presumpte agressor el va convidar dilluns a ca seva a fer uns beures i ja el va segrestar. Obligava la víctima a anar amb ell al caixer i treure 600 euros cada dia. Aquesta activitat va començar dilluns i es va perllongar fins dimecres. El presumpte agressor es troba des d’ahir a la presó sense fiança, mentre la víctima es recupera de les ferides.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella