Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
És una del centenar d'iniciatives que ha presentat a la Cambra Alta, on també ha defensat l'arribada dels fons necessaris en carreteres
207
El senador per Menorca fa balanç del seu primer mig any representant l’illa a la Cambra alta. El popular Crtistóbal Marquès detalla que ha presentat gairebé un centenar d’iniciatives, tot sol o en col·laboració del seu grup parlamentari.
Marqués ha destacat la demanda del compliment del conveni de carreteres per a l’arribada dels fons necessaris a l’Illa, així com la defensa de la millora de la connectivitat aèria. En aquest darrer àmbit el senador per Menorca acusa Vicenç Vidal d’haver impedit l’acord que hauria permès a Balears evitar el nou impost aeri.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Ciutats com Barcelona o París es preparen per a episodis de calor extrema
El 12 d'agost també es tancarà el bosc de Bellver i es restringirà l'accés a Na Burguesa, pel risc d'incendis