Tornen a tombar contruccions il·legals al poblat de Son Banya, a Palma
La intervenció conjunta de la Policia Nacional i la Policia Local de Palma ha acabat, de moment, amb la detenció d'un presumpte narcotraficant
El Partit Popular demanarà la compareixença de Francina Armengol a la comissió
El Senat ha creat la comissió que investigarà el cas Koldo amb un pacte entre PP i PSOE per a la constitució de la mesa. El president de la comissió ha dit que ha de servir per a esclarir responsabilitats polítiques i plantejar mesures contra la corrupció.
El Senat ha creat dilluns la comissió que s’encarregarà d’investigar la presumpta trama de cobrament de comissions per l’adjudicació de contractes per a la venda de material sanitari en plena pandèmia, el conegut com a cas Koldo. L’òrgan ha quedat constituït després de l’elecció de la mesa, que ha tirat endavant gràcies a un pacte entre populars i socialistes.
Així, el PP, que té majoria absoluta en la Cambra Alta, tindrà també majoria a la mesa de la comissió, perquè s’ha fet amb tres dels cinc llocs: la presidència, que ocupa el senador aragonès Eloy Suárez; la vicepresidència primera, que ostenta Salvador de Foronda i la secretaria primera, que ha recaigut en Inmaculada Hernández Rodríguez.
Per la seva banda, els socialistes tenen dos seients: la vicepresidència segona, per a la qual ha estat designada Pilar Zamora i la secretària segona, que exerceix Antonio Poveda.
Tant el PNB com el grup que comparteixen ERC i Bildu han fet constar la seva abstenció en la votació per a l’elecció de la mesa, que ha tingut lloc per assentiment de la resta de formacions presents en aquesta sessió constitutiva.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La intervenció conjunta de la Policia Nacional i la Policia Local de Palma ha acabat, de moment, amb la detenció d'un presumpte narcotraficant
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats