Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

Així ho han acordat els dos ajuntaments després de les queixes per la picaresca d'alguns professionals del sector
Els taxistes de Palma i de Calvià han signat la pau després de denúncies i retrets a professionals del sector que han incomplit l’acord que els permet fer feina als dos municipis fins dia 30 de setembre.
El conveni que autoritza els taxistes a recollir viatgers als dos termes municipals deixa d’estar en vigor des de les nou del vespre i fins a les sis del matí. Són les hores en què s’han detectat més situacions de picaresca.
La suspensió de l’acord durant les hores nocturnes és una mesura que les associacions del taxi havien reclamat als dos ajuntaments. Ja s’ha incorporat al conveni i entra en vigor aquest divendres mateix.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes