Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

Gairebé una trentena de pacients de llarga estada han rebut la visita de les seves mascotes
Dogspital, el servei de visites canines a l’Hospital Can Misses, compleix enguany vuit anys d’existència. En aquest temps, més d’una vintena de pacients de llarga durada han pogut gaudir de la companyia de les seves mascotes a l’espai habilitat per l’Àrea de Salut d’Eivissa i Formentera (ASEF).
Aquest dimarts ha estat el torn d’en ‘Bitxo‘, un ca que ha visitat la seva propietària, na Margalida Díaz, que fa un mes i mig que està ingressada a la Unitat de Traumatologia. En el projecte intervenen metges, veterinaris i monitors canins, qui en cada cas avalen la idoneïtat dels quissons per poder efectuar les visites amb total seguretat.
Hem parlat amb la mateixa pacient i amb Toni Torres, monitor caní i president del Club Agility Eivissa.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix