X

El servei d’atenció als menors enfronta el PP i Vox al Consell de Mallorca

L'increment de la partida s'aprova amb els vots a favor del PP i El Pi i l'abstenció de Més i del PSIB

15/04/2025

El servei d’atenció als menors enfronta el PP i Vox al Consell de Mallorca

20

Els menors estrangers no acompanyats han tornat a ser punt de conflicte avui al ple del Consell de Mallorca. Vox s’ha desmarcat dels seus socis de govern, i ha votat en contra d’incrementar en 6 milions d’euros la partida d’atenció als menors.

El PP els ha recordat que aquesta inversió afecta a tots els menors, mentre el conseller d’Hisenda de Mallorca ha remarcat que els menors que arriben se’ls ha de donar atenció.

Així i tot, la votació ha tirat endavant amb el suport d’El Pi, qui a canvi ha aconseguit el compromís d’incrementar la inversió per a escoletes i patrimoni catalogat.

Més per Mallorca i PSIB, s’hi han abstingut, cosa que ha permès que les modificacions tiressin endavant.

Vox també ha votat en contra d’incrementar la partida al Fons Mallorquí de Cooperació i a Mallorca Literària.

15/04/2025

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT