Ha mort Xisco Quesada, el jove mallorquí que va commoure les xarxes mostrant el seu dia a dia amb el càncer
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
El SAID compleix 5 anys i atén actualment 450 persones dependents de totes les edats que poden rebre cures i atenció individualitzada a casa seva
El Servei d’Atenció a Domicili de l’IMAS compleix 5 anys i atén actualment 450 usuaris de totes les edats en situació de dependència. El SAID ha arribat a 39 pobles de Mallorca i l’objectiu ara és que es desplegui també a Palma. Aquest divendres han celebrat aquest lustre amb un acte al Teatre de Lloseta. on s’ha projectat el documental l”Ajuda Invisible’.
La presidenta de l’IMAS, Sofia Alonso, ha celebrat la fita i ha explicat que el SAID va més enllà de les cures a domicili: “Posa la persona en el centre i s’adapta a les circumstàncies de salut, personals i familiars de l’usuari”.
Per la seva banda, la presidenta del Consell, Catalina Cladera, ha anunciat que el servei s’estendrà a partir del mes que ve als caps de setmana i festius.
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals