Els panells lluminosos ja anuncien des de dissabte l'estat d'ocupació dels pàrquings
De dilluns a diumenge, i fins al setembre, ja només es pot accedir en bus a la platja de Macarella. A alguns turistes els han sorprès els elevats preus dels bitllets –9,20 euros per un passatge d’anada i tornada-, els quals han preferit, amb tot, als dels cotxes de lloguer, que s’estiren fins als 85 euros al dia.
Des de la ronda sud de Ciutadella, els panells lluminosos ja anuncien des de dissabte l’estat d’ocupació dels pàrquings. Al punt que dona accés als aparcaments de les platges de la costa sud, els controladors tenen feina de valent.
El servei en bus fins a Macarella es prestarà inicialment amb 19 expedicions diàries d’anada i tornada per passar a 39 diàries el mes de juny. Les previsions fan pensar que s’arribarà als 90.000 usuaris de 2019. Les línies que operen a les platges de Son Saura i Cala en Turqueta van entrar en servei el passat 2 de maig, alhora que ho feia la línia entre Ciutadella i les platges d’Algairens, a la costa nord.
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge