Joan Rabassa, de 17 anys, corona el pi de Pollença
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Amb el nou sistema de copàgament els usuaris hauran de pagar entre 5 i 10 euros
El servei de fisioteràpia de la Fundació per a Persones amb Discapacitat de Menorca deixarà de ser gratuït i passarà a ser de pagament a partir del mes de desembre. Totes les associacions que integren l’organisme insular han pres la decisió per unanimitat amb l’objectiu d’optimitzar-ne el servei.
Enguany, han hagut de passar de 2 fisioterapèutes a 4 per poder atendre els més de 300 usuaris. Així per tant, es cobrarà als usuaris entre 5 i 10 euros, en funció dels seus ingressos familiars i per tant, el sistema serà de copagament. Amb la nova obligació de pagar, també es vol aconseguir que els usuaris avisin quan no puguin assistir a una cita.
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús
La colcada de Completes es farà en silenci i el primer ball de dimonis només sonarà, no hi haurà ballada