Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
És la quarta unitat a Mallorca i té capacitat per fer entre 150 i 200 PCR diàries
El Servei de Salut ha posat en marxa un nou punt d’atenció de Covid exprés a Manacor amb capacitat per fer entre 150 i 200 PCR diàries. Unes instal·lacions on es preveuen realitzar els filtratges programats de col·legis, treballadors de residències i contactes estrets que rastreja la Central de Coordinació.
El sistema estarà operatiu entre les 9 del matí i les 7 i mitja del vespre. D’aquesta manera, a Mallorca hi ha quatre unitats de Covid Exprés juntament amb la d’Inca, Son Dureta i la del Palau de Congressos de Palma. L’objectiu és, descongestionar els centres de salut i millorar l’efectivitat de la programació de les proves.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles