Detengut per apunyalar son pare i el padrí a Son Ferriol
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
El servei de vigilància ha detectat 2.100 embarcacions infractores
En els darrers dos mesos, el servei de vigilància de la posidònia ha fet moure 2.100 embarcacions arreu de l’arxipèlag, la meitat a Mallorca. En el mateix període, ha assessorat o comprovat el fondeig de 20.000 embarcacions.
El servei de vigilància per protegir les praderies de posidònia disposa en aquests moments de quinze embarcacions, cinc més que fa un any, que se sumen als efectius de la Guàrdia Civil i l’Ibanat, que vigilen que es fondegi correctament.
Així mateix, reparteixen fulletons als ports per informar els patrons sobre com i on poden fondejar sense fer malbé la posidònia.
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El presumpte agressor roman a l'àrea de psiquiatria de Son Espases