Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Els hotelers asseguren que les previsions eren dolentes, però que finalment han salvat la temporada i han tancat setembre amb un 85% d'ocupació
La temporada turística tanca a les Illes amb bones dades. Bones xifres també durant la temporada alta. Juliol i agost van estar prop del 90% d’ocupació i el setembre el van tancar amb un 85%.
L’hotel Illa Beach Hotel, a Can Pastilla, és un exemple de les bones dades d’ocupació que ha registrat aquest final de temporada a Mallorca. El seu director, Gaspar Rodríguez, explica que tanquen amb un 70% d’ocupació. “Les previsions eren molt xereques. (…) Per tenir les dades que hem tengut, hem hagut de fer ofertes i estratègies comercials”, assegura.
La presidenta de l’Associació Hotelera de la Platja de Palma, Isabel Vidal, explica que per aquest cap de setmana, hi haurà 43 establiments oberts a la zona i que al llarg del novembre es preveu que hi hagi tancaments progressius. A l’hivern quedaran 16 hotels oberts.
Com ja és habitual, el mercat emissor més important ha estat l’alemany, seguit de l’espanyol i com a novetat, el francès.
Les agències de viatges també fan una valoració positiva de la temporada. “Ha estat un poc superior de què esperàvem i més o manco ha estat una temporada positiva”, declara Xisco Mulet, president d’AVIBA.
Si tot va bé, alguns hotels ja tenen marcat al calendari obrir el mes de març.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
La majoria d'incidents han estat per risc de despreniments, amb 33 actuacions dels serveis d’Emergència, seguit de la caiguda d’elements urbans, amb un total de 29 incidències
Això haurà de servir als jutges per aclarir si hi va haver negligència mèdica, tal com denuncia la mare