Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
"L'IB-Salut té el deure i la responsabilitat de defensar als seus treballadors" ha explicat Miguel Lázaro
El sindicat mèdic SIMEBAL recorda sistemàticament una reivindicació que té davant el Govern: augmentar els recursos perquè hi hagi encara més seguretat, especialment a atenció primària.
Miguel Lázaro, president del sindicat, ha explicat que “si ha d’haver-hi dos treballadors de seguretat, que hi siguin”. “L’IB-Salut té el deure i la responsabilitat de defensar als seus treballadors” ha afegit.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat