Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Demanen que siguin més curtes durant la temporada de les discoteques
El sindicat CSIF vol que les guàrdies als Jutjats d’Eivissa siguin de dos o tres dies i no d’una setmana sencera durant l’estiu. Asseguren que mentre estan obertes les discoteques la càrrega de feina és molt elevada, amb fins a 19 detinguts diaris.
A ciutats com Palma es fan guàrdies de 24 hores el que suposa més ingressos i lliurar l’endemà. El CSIF proposa que a Eivissa les guàrdies durin menys d’una setmana durant els mesos que estan obertes les discoteques.
A més, des que va començar l’estiu l’aire condicionat al jutjat de guàrdia està espanyat. Els advocats creuen que el que falta és més inversió en justícia. El CSIF reclama una pujada del plus d’insularitat i assegura que fins i tot els funcionaris eivissencs se’n van perquè no aguanten amb sous qeu ronden els 1.300 euros, el mateix que costa llogar una habitació a l’illa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Banc Central Europeu ha triat 10 dissenys finalistes sobre dues temàtiques, cultura europea o patrimoni natural