Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
Denuncien que hi ha maquinària en molt mal estat i que no es compleix el plec de condicions del servei
Comissions Obreres vol que la Fiscalia investigui la precarietat laboral dels treballadors de la recollida de fems i neteja viària de l’Ajuntament d’Alcúdia i aviat presentaran una denúncia contra l’empresa subcontractada LUMSA. Denuncien que la maquinària que fan servir està en mal estat i acusen l’Ajuntament de deixadesa per no controlar el servei. El consistori, per la seva part, ja ha demanat explicacions a l’empresa subcontracta.
L’Ajuntament d’Alcúdia ja ha demanat a l’empresa un informe sobre les deficiències i la manca de serveis dels quals se´ls acusa.
El Departament de Serveis del consistori assegura que, fins ara, no havien rebut cap queixa ni dels treballadors ni dels sindicats, i s’ha sorprès de la denúncia.
LUMSA presta servei a Alcúdia des del 2014, i d’aquí a sis mesos acaben el contracte. L’Ajuntament fa més d’1 any que fa feina per treure a concurs una nova licitació per a la neteja i gestió del fems.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús