El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
L'Hospital assegura que es tracta d'una situació multifactorial: hi ha un increment de l'activitat quirúrgica programada per reduir les llistes d'espera i, també, hi ha una manca de professionals d'infermeria
121
El sindicat de tècnics d’infermeria SAE denuncia l’alarmant situació de les Urgències de l’Hospital de Son Espases, on aquest dijous al matí hi havia 121 pacients, segons els representants d’aquests treballadors. Asseguren que aquesta situació fa impossible mantenir les distàncies de seguretat i genera estrès a usuaris i treballadors.
L’Hospital, en canvi, rebaixa la xifra de pacients a 52 aquest dijous matí i asseguren que es tracta d’una situació multifactorial. Això significa que hi ha un increment de l’activitat quirúrgica programada per reduir les llistes d’espera i, també, hi ha una manca de professionals d’infermeria, segons han reconegut. A més, expliquen de durant aquest dijous han obert 18 llits i s’han reubicat professionals.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle