Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Entre el 35 i el 40% dels infermers de l'IB-Salut són personal temporal
El Sindicat d’Infermeria de les Illes (SATSE) ha presentat una demanda col·lectiva contra l’IbSalut. Reclamen que se’ls pagui el cent per cent de la carrera professional.
El recurs, que presenten les 750 infermeres afiliades al SATSE, és contra la resolució de la conselleria d’Hisenda del passat mes de juliol, que reconeixia als infermers temporals només el 25% del nivell 1 del grau de carrera. Un fet que el sindicat considera una discriminació respecte del personal fix i una vulneració -segons un comunicat del SATSE- de la normativa europea.
Els agents socials han assenyalat que la demanda té com a objectiu final evitar la temporalitat de la plantilla. I és que, segons indiquen, entre el 35 i el 40% dels infermers de l’IB-Salut són personal temporal.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals