Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
El SIMEBAL proposa crear 400 habitatges a Eivissa perquè els sanitaris no troben pisos a preus asseguibles
88
El Sindicat Mèdic de les Balears (Simebal), denuncia que falten metges a l’estiu, sobretot als centres d’atenció primària. El president del sindicat, Miguel Lázaro, assegura que l’Ibsalut tan sols ha contractat 12 metges per atendre els ambulatoris, una xifra que considera insuficient. Afirma que també falten metges a les urgències dels hospitals de Son Llàtzer i Son Espases.
Davant la problemàtica de la manca d’habitatge per als professionals de la salut i altres treballadors públics, el sindicat mèdic proposa la creació de 400 habitatges a l’illa d’Eivissa. Una proposta que ja s’ha fet arribar a la Conselleria de Salut i Consum. L’Ibsalut no vol valorar la denúncia que fa el Sindicat Mèdic.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació