Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
El SIMEBAL proposa crear 400 habitatges a Eivissa perquè els sanitaris no troben pisos a preus asseguibles
101
El Sindicat Mèdic de les Balears (Simebal), denuncia que falten metges a l’estiu, sobretot als centres d’atenció primària. El president del sindicat, Miguel Lázaro, assegura que l’Ibsalut tan sols ha contractat 12 metges per atendre els ambulatoris, una xifra que considera insuficient. Afirma que també falten metges a les urgències dels hospitals de Son Llàtzer i Son Espases.
Davant la problemàtica de la manca d’habitatge per als professionals de la salut i altres treballadors públics, el sindicat mèdic proposa la creació de 400 habitatges a l’illa d’Eivissa. Una proposta que ja s’ha fet arribar a la Conselleria de Salut i Consum. L’Ibsalut no vol valorar la denúncia que fa el Sindicat Mèdic.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703