Ingressen a l’Hospital de Son Espases un nin de 10 anys després de patir una caiguda molt greu
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
El president de SIMEBAL, Miguel Lázaro, creu que per evitar la fuita de metges fan falta altres mesures com la recuperació de la paga extra retallada des de l'any 2010
120
El sindicat mèdic de les Illes Balears (Simebal) assegura que l’oferta de contractes de tres anys pels metges que venguin de fora per fer feina a l’arxipèlag és una mesura “parcial” que “no tendrà un efecte crida” si no hi van afegides “tota una sèrie d’incentius i estratègies de captació i fidelització de professionals”, ha dit el seu president, Miguel Lázaro, en una entrevista al programa Al Dia d’IB3 Ràdio.
Entre les mesures per augmentar la fidelitat dels metges, el sindicat mèdic reclama que es convoqui la carrera ordinària, es fidelitzi els residents MIR i es recuperi la paga extra retallada des de l’any 2010. Lázaro també lamenta que les hores de guàrdia que fan els metges no es computin per la jubilació.
Segons el Simebal, hi ha un dèficit de 850 professionals a la comunitat autònoma. Lázaro proposa també que s’inverteixin 10.000 milions d’euros dels fons europeus a la sanitat pública de l’estat espanyol.
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
En l'operatiu hi participen un centenar d'agents de la Policia Nacional, la Guàrdia Civil i l'Agència Tributària
Intentava avisar un camioner per evitar xocar contra el seu vehicle, però ha acabat rebent l'impacte