Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
També es queixen que hi ha professors de risc que no han estat declarats com a tals
El sindicat STEI, majoritari al sector educatiu, denuncia que l’inici de curs a Menorca s’ha donat amb deficiències importants. D’una banda, la manca d’equips de protecció individual adequats. Fan referència a mascaretes de baixa qualitat que consideren que no garanteixen al 100% la protecció dels docents.
De l’altra, professors que pertanyen a col·lectius de risc que no han estat declarats com a tal i, per tant, han d’acudir al centre amb normalitat.
La delegada sindical a Menorca, Maria Camps, qualifica de ‘misèria’ la incorporació de 21 docents més respecte el curs anterior i ha avançat que hi ha centres concertats amb ràtios de 24 alumnes per aula, per sobre dels 20 recomanats per la Conselleria d’Educació.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre