El sindicat Unió Obrera Balear reclama a la Conselleria d’Educació un local més gran a Mallorca per poder fer la seva feina. Asseguren que el que tenen des de fa 3 anys ja no compleix els requisits en relació a amb la “superfície lliure mínima” per treballador. Diuen que des de setembre de 2017 ja han presentat 8 instàncies, entre totes les illes, reclamant un nou espai a Mallorca i també altres a Menorca i Eivissa. Ho consideren és una vulneració del dret a la llibertat sindical. La Conselleria assegura que no se’ls ha donat un nou espai perquè no hi ha cap disponible.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa