Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Palma celebra les V Jornades Stop Racisme, que coincideixen amb el Dia Internacional de l'Eliminació de la Discriminació Racial
Segons el Sindicat de Treballadores de la Llar i les Cures (Sintrahocu), les restriccions de la Llei d’estrangeria, que fan que hagis de demostrar tres anys de permanència al país per poder obtenir el permís de residència, empeny moltes dones migrades a acceptar feines d’internes.
Tot i viure situacions de racisme, les víctimes no solen denunciar-ho per por a ser deportades.
Palma celebra les cinquenes Jornades Stop Racisme, que coincideixen amb el Dia Internacional de l’Eliminació de la Discriminació Racial.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç