Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

El socialista no obtendria la majoria absoluta però les enquestes li auguren una millora dels resultats de fa quatre anys
L’actual primer ministre de Portugal, el socialista António Costa, es perfila com el guanyador de les eleccions legislatives que se celebren diumenge, encara que no obtendria la majoria absoluta.
Costa governa en minoria des del 2015 amb el suport parlamentari de l’esquerra radical i sembla que tornarà a necessitar pactes per a formar un executiu.
En qualsevol cas, les enquestes li auguren una millora dels resultats de fa quatre anys, quan va obtenir 86 escons. Ara obtendria entre 104 i 114 diputats.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13