Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
El conjunt palmesà afronta la tercera temporada consecutiva a la categoria amb una plantilla continuista
El Son Cladera va aconseguir la desena posició la temporada passada, tot un orgull per a la barriada de Palma. Això sí, saben que serà una classificació difícil d’igualar.
Tot el club té ben clar quin és l’objectiu per aquesta temporada. El camí per aconseguir-ho comença amb un partit ben complicat, l’equip debuta a Eivissa davant la Penya Esportiva, un descendit de Segona B.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata