Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

L'Escola de Mallorquí imparteix classes de guitarra i guiterró
El sonar de pagès de la comarca del llevant té unes peculiaritats folklòriques especials que s’estaven perdent. L’Escola de Mallorquí de Manacor, amb l’objectiu d’evitar que això passi, ha organitzat cursos de guitarra, guitarró i cant per mantenir la tradició a les festes populars. Una vintena de persones s’han apuntat a les classes i ja sonen així de bé.
A la comarca de Manacor encara hi ha gent que canta amb aquest estil. S’assembla molt al cant i sonar tradicional però té unes peculiaritats, com per exemple, l’acompanyament del guitarró, o el repic que es fa amb la caixa de la guiterra. Els sonadors antics, no havien estudiat mai música, i n’aprenien per tradició, oïda i pràctica, i sonaven a moltes celebracions familiars com les matances, les festes de Pascua, o Nadal.
Per reviure aquest estil de sonar na vintena de persones s’han apuntat a les classes que es fan a l’Escola de Mallorquí de Manacor.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo