Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
L'estanc d'Alaior ha repartit 420 dècims del nombre anterior al segon premi, agraciats amb 1.370 euros
180
La sort ha fregat Menorca aquest dilluns. I ho ha fet amb el nombre anterior al dècim guanyador del segon premi, el 72.119. L’estanc d’Alaior ha repartit fins a 420 dècims del 72.118, que han estat agraciats primer amb 1.350 euros primer i, després, amb vint més per acabar en vuit, la terminació de ‘la Grossa’. Així, són 1.370 euros per cada dècim que deixen, en total, al municipi una suma de 575.400 euros.
Una alegria tant pels seus propietaris, Magda i Quico, com pels agraciats, la majoria d’ells, clients habituals del negoci. Un negoci que, per cert, com la resta d’administracions i punts de venda de loteria de Menorca -17- s’han sumat a la vaga convocada per reclamar un increment de les comissions de la venda de loteria nacional, congelades des de fa 17 anys.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles