Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Montuïri ha venut cinc dècims del segon premi, el número 06766
Un dels moments del Sorteig de Reis.
353El sorteig de Reis de la Loteria Nacional celebrat aquest dilluns ha deixat pessics del segon premi, al 06766 a Montuïri, on s’han venut cinc dècims i s’han repartit 375.000 euros; així com alguna cosa del tercer premi al número 66777, amb dècims venuts a Ciutadella, Alaior i Llucmajor. El número 78908 ha estat el primer, dotat amb 2.000.000 euros per sèrie, i s’ha venut íntegrament a Lleó.
L’administració de Ciutadella, situada a la plaça des Pins, ha tornat a ser talismà en repartir part del tercer premi del sorteig de Reis celebrat avui migdia, del qual ha venut dos dècims i, per tant, ha repartit 50.000 euros. El número 66777 ha estat venut en el mateix lloc de venda de loteria de Ciutadella que ja va ser afortunat amb la Grossa, el tercer i el cinquè premi del sorteig de Nadal de l’any passat i amb el tercer i quart d’enguany.
El número també s’ha venut a altres tres administracions de les Balears, amb un dècim cadascuna d’elles: la de la plaça des Ramal, d’Alaior; el carrer Obispo Taxaquet de Llucmajor, i el carrer Imperial, a la urbanització de Maioris, també a Llucmajor.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata