Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
No hi ha danys personals però sí que se n'han registrat pèrdues materials
Després de les fortes pluges que aquest divendres varen afectar el Llevant i el Pla de Mallorca,aquest dissabte s’ha fet balanç dels danys.
A Montuïri, uns dels pobles més afectats, no n’hi ha hagut de personals però sí de materials. A un bloc de pisos de devora el torrent avui encara treuen aigua del garatge. Fins adalt de tot d’una cotxeria pujava l’aigua a Montuïri. I el matí següent, a dins, 3 cotxes, 4 motos, bicicletes… i 18 trasters plens d’efectes personals. Bombers, Emergències i Protecció Civil han fet feina a escarada.
Els veïnats d’un bloc de 18 pisos, com en Joan i na Marian, varen tenir un bon ensurt. Denuncien que ja ho intuïen. Asseguren que fa 1 any varen demanar al Consell de Mallorca que hi actuàs. I encara esperen.
Per la seva part, el batle de Montuïri ha fet costat als veïnats. Fa autocrítica i també demana ajuda supramunicipal per arreglar el tema, i que els veinats no hagin d’estar pendents de fugir de ca seva cada vegada que plou. L’Ajuntament montuïrer informa que cap dependència municipal no s’ha vist inundada.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes