Ha mort Xisco Quesada, el jove mallorquí que va commoure les xarxes mostrant el seu dia a dia amb el càncer
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Fins diumenge serà a la Base Naval i se'n pot visitar l'interior tot i que ja no queden entrades
A les 8 en punt del dematí d’aquest divendres, un submarí de l’Armanda Espanyola ha entrat al port de Maó. Per raons de seguretat, ha emergit unes milles enfora de la costa i ha navegat fins a la Base Naval maonesa escortat i amb la tripulació dempeus a la coberta.
El submarí S-74 Tramontana, en operatiu, té una eslora de 68 metres. Procedent de Cartagena, fa una escala de tres dies al port de Maó. Les places obertes per poder visitar l’interior del submarí estan totes reservades.
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals