Detengut un professor interí d’un institut d’Artà per presumptes tocaments a una alumna
Els fets haurien tengut lloc al despatx del docent i la Conselleria l’ha suspès de funcions fins a final de curs
Fins diumenge serà a la Base Naval i se'n pot visitar l'interior tot i que ja no queden entrades
A les 8 en punt del dematí d’aquest divendres, un submarí de l’Armanda Espanyola ha entrat al port de Maó. Per raons de seguretat, ha emergit unes milles enfora de la costa i ha navegat fins a la Base Naval maonesa escortat i amb la tripulació dempeus a la coberta.
El submarí S-74 Tramontana, en operatiu, té una eslora de 68 metres. Procedent de Cartagena, fa una escala de tres dies al port de Maó. Les places obertes per poder visitar l’interior del submarí estan totes reservades.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els fets haurien tengut lloc al despatx del docent i la Conselleria l’ha suspès de funcions fins a final de curs
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
Armengol assegura que l'informe de l'UCO corrobora el que ella sempre ha declarat en les comissions d'investigació i davant els tribunals