Un home de 82 anys mata presumptament la seva dona amb una arma de foc a Puigpunyent
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases

el jutge Llarena també ha emès una nova euroordre contra l'expresident de la Generalitat Carles Puigdemont pels mateixos delictes
La sentència del procés i la mobilització des de les trinxeres de les xarxes socials
El Tribunal Suprem ha fet pública la sentència del procés, que condemna l’ex vicepresident de la Generalitat de Catalunya, Oriol Junqueras, a 13 anys de presó per sedició i malversació. El fall ha estat signat pels 7 magistrats i comunicat fa uns minuts a les parts i condemna per sedició i malversació de cabdals públics els líders del procés. Queden absolts i no se’ls imposen penes de presó Carles Mundó, Meritxell Borràs i Santi Vila, però se’ls inhabilita durant un any i 8 mesos per desobediència.
Quant a la resta d’acusats: 12 anys per als exconsellers Jordi Turull, Raül Romeva i Dolors Bassa. Joaquim Forn i Josep Rull són condemnats a 10 anys i mig per sedició, i pel mateix delicte és condemnada Carme Forcadell, l’ex presidenta del Parlament de Catalunya, a 11 anys i mig de presó. Finalment els líders de la Assamblea Nacional de Catalunya, Jordi Sánchez, i d’Òmnium Cultural, Jordi Cuixart, han estat condemnats a nou anys de presó.
Amb tot, el jutge Llarena també ha emès una nova euroordre contra l’expresident de la Generalitat Carles Puigdemont pels delictes de sedició i malversació.
A Mallorca hi ha convocades, de moment, cinc concentracions de rebuig a les 20 hores. Les protestes seran a la plaça de Cort de Palma, davant l’Ajuntament d’Inca, a la plaça de Sa Bassa de Manacor, davant el teatre de Llubí, davant l’Ajuntament de Felanitx i a la plaça Major de Pollença.
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus
Temperatura, vent, humitat i pluja són valors que permeten estudiar amb més detall el clima de diferents indrets
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar