CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Fa dos anys, Munar va admetre haver demanat doblers a canvi de la concessió de l'obra
82
El Tribunal Suprem confirma la condemna de Maria Antònia Munar a 2,5 anys de presó i la multa de 5.000.000 d’euros pel suborn de Can Domenge.
Fa dos anys, Munar va admetre haver demanat doblers a canvi de la concessió de l’obra de Can Domenge. La seva defensa va argumentar davant el Suprem que ja l’havien condemnada per aquests fets en el primer judici del cas però el tribunal considera que al primer es va jutjar la falsificació del concurs i després el suborn, i li manté la condemna.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments
El cos surava en avançat estat de descomposició