Tot a punt per a la Mallorca 312: a quines carreteres afectarà?
La competició torna amb 8.500 ciclistes i un ampli dispositiu de talls de trànsit a tota l’illa
La Sala III considera que es tracta d'una inadequació del procediment
/EFE
117El Suprem ha inadmès a tràmit, per inadequació del procediment, el recurs presentat per la Fiscalia contra la sentència del Tribunal Superior de Justícia de Balears, de 17 de setembre, que va considerar ajustades a dret les mesures proposades pel Govern autonòmic el mes de juny passat per a dur a terme el confinament forçós de persones en un hotel de Palma que es consideraven contactes estrets amb positius per COVID.
La interlocutòria explica que no concorre cap de les dues exigències per a tramitar el recurs de la Fiscalia pel procediment d’urgència introduït al maig pel Govern per a impugnar davant el Suprem decisions dels tribunals superiors autonòmics en temes relatius al COVID: ni s’impugna un acte dictat en única instància per una Sala d’aquest ordre jurisdiccional, sinó una sentència dictada en apel·lació, ni es refereix la sol·licitud a mesures sanitàries limitatives o restrictives de drets els “destinataris dels quals no estiguin identificats individualment”, que és el que determina la competència de les Sales, no dels Jutjats.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La competició torna amb 8.500 ciclistes i un ampli dispositiu de talls de trànsit a tota l’illa
Només el 38% dels alumnes han anat aquest divendres a classe. Asseguren que no aturaran fins que Miquel Rodán deixi l’escola