El grup popular de cantaires de Maó Va Gros celebra enguany 15 anys
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer

Dona cinc dies a les parts perquè emetin els informes sobre la petició de llibertat provisional per al candidat a la presidència de la Generalitat
El Tribunal Suprem no decidirà, previsiblement, fins dilluns, la petició de llibertat de Jordi Sánchez. Aquell mateix dia s’ha convocat el ple d’investidura del candidat del diputat de Junts per Catalunya.
El ple, per tant, potser s’haurà d’ajornar.
El jutge Pablo Llarena ha donat cinc dies a les parts perquè entreguin els seus informes relatius a la petició. L’acusació particular, representada pel partit d’ultradreta VOX, ja ha assenyalat que no té cap pressa.
Aquest no ha estat l’únic revès judicial del dia per a Sànchez. El Tribunal Constitucional li ha denegat el recurs contra l’ordre de presó preventiva que el manté privat de llibertat.
ERC ja ha donat símptomes d’impaciència davant el manteniment de la paràlisi política catalana.
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç
La menor, d'11 anys i nacionalitat francesa, va patir una parada cardiorespiratòria
La del Budoka, cinc vegades campiona d'Espanya, participa en l'Europeu juvenil en pocs dies