Salut suspèn cautelarment la cuina central de Can Arabí, que dona servei a 33 escoles de Mallorca
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
El Tribunal investigarà si la diputada de JxC hauria comès irregularitats quan dirigia les Lletres Catalanes
Avui s’ha sabut que el Suprem obri una causa a Laura Borràs, la diputada de Junts per Catalunya. Investigarà si Borràs hauria comès irregularitats a l’hora d’adjudicar a un amic 18 contractes fraccionats.
Els va atorgar quan dirigia la Institució de les Lletres Catalanes, entre els anys 2013 i 2017, per un valor de pràcticament 260.000 euros.
La Sala pensa que els fets podrien ser constitutius dels delictes de prevaricació, frau a l’administració, malbaratament de doblers públics i falsedat documental.
El Tribunal Constitucional diu que el Tribunal Suprem va actuar de manera proporcionada quan va decidir mantenir en presó preventiva Oriol Junqueras tot i que havia estat elegit democràticament per ser càrrec públic.
No hi ha unanimitat, però: 3 magistrats han emès un vot particular. Denuncien que, amb la decisió, es varen anul·lar els drets polítics de l’exvicepresident català.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades