Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Els propietaris varen arribar a reclamar 41 milions pels prop de 13.000 m2 dels terrenys
El Tribunal Suprem ha rebaixat fins als 142.000 euros el preu que haurà de pagar l’Ajuntament de Manacor per l’expropiació de la zona verda del ‘Cilindre’, situada entre el club de tennis Manacor i l’entrada de Porto Cristo. Els propietaris varen arribar a reclamar 41 milions pels prop de 13.000 m2 dels terrenys.
En la seva sentència, el Suprem considera la parcel·la expropiada com a sòl rústic i no urbà, i no admet el recurs que varen presentar els propietaris contra la sentència del Tribunal Superior de Justícia de les Illes, que ja fixava en uns 140.000 euros el preu d’aquesta zona verda.
L’Ajuntament assegura que ja s’han fet les passes necessàries perquè, diuen, l’expropiació de zones verdes no pugui amenaçar més el futur econòmic del consistori.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren