Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

El 2017 es varen realitzar 473 tacs a Can Misses de pacients de Formentera
El futur TAC de l’hospital de Formentera començarà a instal·lar-se aquest primer trimestre, després que s’hagi conegut l’adjudicació del concurs per un import de 322.000 euros.
El preu preveu l’aparell i la instal·lació, així com el manteniment integral durant dos anys. Es tracta d’un tomògraf de darrera generació de 16 talls que permet la millora en la qualitat de la imatge, i la reducció de la radiació en prop d’un 70%.
Durant l’any passat es van realitzar 473 tacs a Can Misses de pacients provinents de Formentera, 160 dels quals varen ser de caràcter urgent.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia