El Festival de Cinema d’Eivissa Ibicine encara la seva setmana gran amb diferents propostes formatives. Avui, hem assistit al campus per a actors i a una tutoria per a guionistes.
Una quinzena de joves aspiren a esdevenir les noves cares de moda del setè art. Busquen una petita empenta al Campus d’actors d’Ibicine amb Juan López-Tagle, actor i realitzador professional amb una àmplia experiència en cinema, en sèries televisives d’èxit i també en teatre.
Després d’un joc d’escalfament, Giulia Zampetti, italiana que resideix a Eivissa, es guanya el dret a interpretar el seu monòleg, basat en uns versos de Montaigne.
Com a novetat, Ibicine també ofereix enguany una oportunitat a cinc joves guionistes a l’ScriptLab, on experts professionals els ofereixen consells tant per augmentar l’atractiu de la narrativa de les seves històries com per presentar-les a la indústria. De fet, divendres, els cinc joves creadors participaran en un pitch, una trobada amb importants productores nacionals, en què disposaran d’uns pocs minuts per defensar els seus projectes.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda