Ha mort un ciclista en un accident amb un autobús del TIB
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració

L'equip d'Oriol Pagès oposa defenses alternatives i els triples de Corbacho davant un filial blaugrana superior; Víctor Moreno, amb 16 punts, màxim anotador
Derrota de l’Hestia Menorca davant el Barça, el líder de la conferència Este de la LEB Plata, que consolida així la seva posició i allunyà l’equip d’Oriol Pagès, el seu rival més directe (60-75).
El filial blaugrana va exhibir una superioritat física i de talent que acabà amb la resistència del menorquins, que van intentar mantenir-se al partit amb defenses alternatives i apostant per l’heroica -els triples d’Alberto Corbacho– quan el partit es va posar costa amunt (37-56).
Un parcial de 10-0 genera esperances a l’equip de Bintalfa (47-56, a 8:40 del final), però els joves jugadors del Barça van tenir una resposta inapelable. Víctor Moreno, amb 16 punts, va ser el màxim anotador local; Corbacho en va aportar 14 i 4 triples.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració