Accident mortal d’un motorista a Sóller
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
El serbi va interpretar ahir Chopin, Schubert i Rakhmàninov a Son Marroig i aquest divendres ho farà al Palau March de Palma
Amb tan sols 21 anys, el pianista serbi Bogdan Dugalic ha guanyat més de trenta premis i ha actuat als millors escenaris del món. Ahir arribà a Mallorca per primera vegada, convidat pel Festival Internacional de Música de Deià. “Arribar aquí per les muntanyes és realment preciós, i sobretot aquest lloc, molt inspirador per a un esdeveniment com aquest”, explica el pianista tot just arribat a Son Marroig. El repertori que té preparat inclou peces de Chopin, Schubert i Rakhmàninov. “És obvi per què interpretaré Chopin aquí; les altres dues peces les he treballades els darrers anys i ara em sent molt inspirat per interpretar-les”, diu Dugalic.
El serbi ha guanyat aquest any el premi internacional Ciutat de Màlaga, que l’ha portat a fer una gira de catorze concerts. Despunta per la seva maduresa artística i la seva virtuositat al piano, un instrument que començà a tocar als cinc anys. “Diria que és el meu company de vida. Poder crear és un privilegi, un privilegi meravellós”, conclou.
Dugalic oferirà un segon concert a Mallorca. Serà aquest divendres al Palau March de Palma.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros
La víctima, de 55 anys, hauria consumit heroïna en mal estat; la investigació continua oberta i no es descarten noves detencions