Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
La rehabilitació del far de la Mola podria aturar-se durant la temporada turística
Ja és un dels punts obligats de visita a Formentera però després de la seva rehabilitació el far de la Mola, a més, esdevindrà un dels pols culturals de l’illa.
Les feines van arrencar el passat mes de desembre i van a bon ritme. La mostra és que ja no hi ha ni rastre de les dues estàncies dels farers que anys enrere vivien aquí. S’ha aconseguit així alliberar el màxim d’espai possible i en un futur aquí hi haurà un exposició fixe sobre la mar i els fars de l’illa així com d’altres itinerants.
Ara, el dubte és saber si les feines amb l’arribada del turisme, s’hauran d’aturar.
I a diferència del far, aquestes altres obres, el futur tanatori de Formentera, no s’aturaran amb l’inici de la temporada turística, és més, estaran enllestides aquest juliol i pels residents a l’illa, aquesta infraestructura era molt demandada.
El que encara trigarà és la futura residència de l’illa, ja que el projecte es troba en fase de redacció
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
L'home, de 34 anys i nacionalitat colombiana, va rebre l'alta hospitalària diumenge passat