Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És la data que dóna el Ministeri de Transició Ecològica després del nou vessament d'aigües fecals al port d'Eivissa
Al Govern central asseguren, també, que els vessaments provenen de la xarxa de sanejament de la ciutat i que és l’Ajuntament d’Eivissa qui hi ha de posar remei. Per part seva, al consistori apunten que ja han iniciat les obres per connectar els punts de la xarxa que vessen aigües brutes al port quan plou, al tanc de tempestes, però, diuen, fins que aquesta instal·lació no estigui ja en funcionament no se solucionarà el problema.
A l’Autoritat Portuària destaquen que ja han posat en marxa mesures per evitar la contaminació del medi marí, col·locant barreres de contenció i recollint residus. El tanc de tempesta ha d’evitar els vessaments i també inundacions als carrers de la ciutat quan plou. Després de diversos retards en la finalització de l’obra, finalment el Ministeri de Transició Ecològica ha assegurat que el 20 de juny estarà enllestit.
Es preveu que la recepció de l’obra es faci abans que acabi aquest mes, i serà quan el Ministeri formalitzarà una acta de cessió de les instal·lacions al Govern balear.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears